About Me

My photo
Very fussy type of people.Simple yet complicated..

Daisy's big day

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Iman's big day

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, August 9, 2009

Baju Raya

Puasa pun belum start lg tapi aku dah sibuk nak cari baju raya for Daisy. . .This time nak shop online je because the surrounding is not good for us to hang out...H1N1 makin teruk..setiap hari ada je kematian.We have to take precaution on this issue..dah semakin serious.

Almost daily aku check blog² for kid's stuff...ada yg berkenan tapi harga mak aiii...mahalnye.
Ada jugak yg dah habis stock . . susah jugak nak shop online ni.Cari punya cari ada la aku terbekenan tgk jeans gap with belt ni . . aku contact the owner via email..after tawar menawar,aku amik gap jeans ni with Polo blouse dengan harga rm65 termasuk harga pos..
worth it i guess . . Thankx to rockababywear.blogspot.com



aku dapat je bungkusan ni terus aku try kat Daisy . . baju ok...comel sgt dia pakai.jeans lak ngam² je..very the dazzling Daisy.Tapi nampak gayanye jeans ni cam takleh pakai lama la...maybe 6 months..whatever,i want my princess to look dazzling on this raya.
Baju kurung for Daisy pun dah maktok dia belikan . . i just bought her dress . . think is enuf la dear.Takkan u nak raya sakan ...posa
pun taktau lg..After this aku kena busy cari baju aku and hubby .
Previous year akuhantar Daisy dok ngan maktok dia sebulan on Ramadhan.This year dia taknak lak...dah
pandai cakap kan...xtau la puasa kali ni dengan adanya lil' monster ni.
Dapat kah kami bertahan????????Ya Allah . . .kuatkan la iman dah kesabaran kami..AMIN

No comments:

Post a Comment