About Me

My photo
Very fussy type of people.Simple yet complicated..

Daisy's big day

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Iman's big day

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 30, 2009

fOREVER iN lOVE


Aku berkenalan dengan hubby aku via Cyberchat.Time tu kami student lagi.Dia study kat Hokaido Japan majoring in Electrical Engineering manakala aku lak kat local U je...Uitm Shah Alam majoring in Mechanical Engineering.Kami berkenalan dia ruangan Chat ALAMAK.COM.

Few year gak la dok 'bersembang' and berbalas balas email.And one fine day dia balik bercuti ke Malaysia for 2 months if not mistaken.2 weeks before he went back to Japan he called me..(nampak sgt yg dia tak care about me ) uhuhuh . . .SO then we met at Plaza Alam sentral (Play bowling la time tu...after few hours feel like 'mamat ni ok gak..lets carry on la' . . and i guess he felt the same way la..(if not takkan dia ajak aku keluar the next day, kan?? )
Date : 09/09/2002

The next day we went to KLCC - makan Dunkin Donut.Niat nak tgk wayang.Aku nak tegok citer Mr.Cinderella tapi dia cam tak setuju je.Banyak alasan lak dia bagi.Tapi sbb taknak melukakan hati aku,dia ikot je la.Malangnya time tu kat cinema ramai sgt org.Pack..full house.Terpaksala aku cancel kan je la.Tapi aku tetap nak tgk Mr.Cinderella.Lalu kami ke JUsco Bukit Raja.He made the payment tapi yg hampes nya dia tak beli tiket Mr.CInderella.He bought Lilo & STitch.Memula geram gak tapi lantak la..duit ko.Rupenya best citer tu.Tak rugi la kiranya aku ikotkan dia.Nasib baik . .(ala..maybe luck dia je)
Date : 10/09/2002

Tak lama lepas kami jumpa, dia dah kena balik Japan - cuti dah habis.Tak sempat lagi nak bercintan cintun dah terpisah.Aku sempat hantar dia ke KLIA bersama teman²ku.That was the first time i met my parents in law.Sedih and syahdunyaaaaaa....uuuwaaHHHHhh..but we dont have a choice,don't we??Time nak berlepas tu sempat gak la dia beri harapan padaku..'Reen tunggu Am ye' yehhaaaaaaaaaa.Rupenya dia syiOKKK kat aku ek.Aku meNang !!
Date : 14/09/2002

Maka bermula la episod percintaan kami dalam telephone and email/chatting.Nasib baik la dia lagi 6 bulan nak tamatkan study dia.Kalau lama makin parah la aku..he he he.Long distance love.Memula rasa cam tak yakin.Tapi bila si dia slalu telephone and seems very caring.Aku pun tergoda la..terus la aku percaya.Rupenya dia mmg seorang yg setia.AKu??? he hehe....tiada jawapan.Syiookk gak bercinta jauh ni.Kurang bergaduh..nak majok pun takleh la.What a sweet moment to remember.. I love u la AMIrul IZwan MOhd Nor...Which is Now mY dear hUBBY.
Hopefully our love remains forever ever after.

1 comment:

  1. salam..
    kalu free jemputla singgah ke newly open online shop kami:
    http://cute-littleangels.blogspot.com
    pelanggan terawal akan mendapat special diskaun!!:)

    ReplyDelete